Felicitat...la meva visió

Crec (o vull) que la felicitat sigui sentir-me bé amb mi, amb pau al esperit i molta tranquilitat a la vida i totes les relacions que en ella m'hi trobi...ser lliure, i no esclau de mi, i del meu cap...sentir-me realitzat...sentir-me bé amb els meus actes...sense penediments...sense culpes...això...ser lliure...lliure

Estimar, o saber estimar, i ser estimat, amb carinyo i respecte, comprensió...tenir il.lusions i objectius, i encara que no els assoleixi, sentir la felicitat durant el procès, i també al final...malgrat no arribar-hi

Felicitat...rebre una abraçada ben sincera, una abraçada d'una amic, de la teva companya, de qui sigui...i sentir-la...despertar-me a mitja nit, i veure que hi ha algú al costat que t'estima, que ho saps, que t'ho creus, que ho sents, que t'ho demostra amb una mirada, i anar a la habitació del costat a mirar com al llit dorm la teva patatona....
Saber valorar tot el que m'envolta...i fer del dia a dia motiu de felicitat...

Foto de CHILDREN AT RISK FOUNDATION