मैं तुम्हें एक गले देना

No estic gaire al cas ni d'estudis, ni d'investigacions científiques, per altra banda, tant típiques en els dies que vivim, però estic segur, convençut diria, que pel meu ser, les abraçades són absolutament necessàries, important pel benestar físic i emocional. El "però" el trobo sempre en a qui donar-la...doncs al estar tant plenes de sentiment, no és poden anar donant així com així...les meves representen, amor, carinyo, confiança, protecció, suport, amistat...incondicionalment...són per fer un regal per aquells que m'importen...

Una bona abraçada, és agradable i allunya la soledat, fa més feliços els dies difícils, més suportables els que són insuportables...omplen molts buits de la vida...

Personalment, crec, que qualsevol lloc, qualsevol hora, dematí, tarda o vespre és un bon instant per donar o rebre'n una d'elles, i sempre, sempre, sempre, inevitablement, van acompanyades d'un somriure.

M'he inventat una recepta...lliure periodicitat, és clar: 
  • Quatre abraçades per sobreviure 
  • Vuit per mantenir-se dempeus 
  • Dotze per seguir creixent com a persona 


De tot plegat, crec que el més important, les millors, són aquelles espontànies, les que donem o rebem de forma inesperada sense més perquè, que el perquè si...sense més motiu que la voluntat d'expressar a l'altre, un, ei! estic aquí per tu! 
Suposo que tothom necessita una abraçada, ni que sigui de tant en tant, i bé que fareu en demanar-la!!