A tu!

M'agrada el riure dels teus ulls 
on el reflex d'una llum 
em sembla un far a la marina. 
I per la sort d'estar mig foll 
jo m'imagino mariner 
buscant recer en el teu somriure. 
I així navego pel teu cos 
deixant camins en el teu pit 
amb la saliva dels meus llavis. 
Per dir-te: 
Amb el somriure, la revolta. 
Així t'espero i t'imagino 
i en l'horitzó de la mirada 
el gest utòpic que et reclama. 


També m'agradaria, i tinc l'esperança de poder-te fer saber algún dia, no gaire enllà en el temps, que vull trobar amb tu el camí dels estels per llençar els somnis contra el temps; buscar el coratge perdurant en l'intent. Et vull demostrar que l'amor no és més que un pas per poder descobrir molt més. Així t'espero i així em tens!!!
Aquest post va dedicat a ella, sens dubte, absent però present, distant però propera, silenciosa però energètica, a ella que no li exigeixo res més que un petó a canvi d'amor, de mirada i posat clar com la llum del matí: dolça i carinyosa aparença..
13som dixit