Anar i tornar de sentiments


La vida es un anar i tornar de sentiments entre mesclats, i senzill seria si poguéssim seleccionar només els sentiments clars, i enviar a la foguera aquells que confonen el nostre cor...però els sentiments confusos ens els produeixen persones, persones a les que estimem i que són part de nosaltres mateixos...obviar aquestes persones, persones com vosaltres, seria sens dubte llençar una part de la nostra vida....de la meva, sens dubte.

No puc, ara mateix,certament, viure sense les teves paraules, les teves explicacions, els teus raonaments, i sense les teves descripcions d'ella...tot plegat generà un sense fi de contradiccions sentimentals, però que seria de la meva vida sense aquest maremàgnum de sentiments, quan més profunditzo, més sensacions noves trobo que vaig assumint com a part del meu univers.
Amics meus, i què importa la confusió, el desordre, el dubte i el caos, si tot això forma part essencial del meu univers? Crec que em de seguir introduint en aquest remenat de sentiments, tot l'Amor que puguem, doncs és de la única manera que veig, que trobarem un nou món a cada nou dia.